Întrebări frecvente

Cum comanzi?

1. Alege in cos cardul valoric dorit cu mesajul potrivit ocaziei.

- Cardurile sunt disponibile in valori de 100, 150, 200, 250, si 300 lei.

- Daca doresti sa oferi de o suma mai mare, poti alege mai multe carduri.

2. Lanseaza comanda.

3. Alege modalitatea de plata card si achita contravaloarea acesteia conform procedurii de plata card

4. Noi iti confirmam telefonic comanda

Cand va primi destinatarul cardul cadou?

Cardul cadou va ajunge la destinatar in forma de felicitare electronica in aproximativ 24 de ore de la data confirmarii comenzii prin telefon.

Cum se foloseste cardul cadou electronic?

Cardul Cadou poate fi utilizat pentru achiziţionarea produselor doar online.

Termeni şi condiţii utilizare card cadou achizitionat din magazine 

  • Cardul Cadou este valabil pentru plata oricărui produs Nobila Casa sau Deco Center;
  • Cardul Cadou este disponibil în valoare de 50, 100 şi 200 ron;
  • Cardul Cadou poate fi folosit o singură dată;
  • dacă Cardul Cadou nu este utilizat integral, valoarea rămasă nu se rambursează;
  • Cardul Cadou nu este rambursabil;
  • dacă valoarea Cardului Cadou nu acoperă integral valoarea produselor achiziţionate, plata suplimentară trebuie efectuată conform modalităților de plată.
  • pentru achiziţionarea produselor se pot utiliza mai multe Carduri Cadou.

2. Aveţi şi magazine în afară de magazinul online?

 Reţeaua de magazine Nobila Casa este prezentă în următoarele oraşe: 

  • Cluj-Napoca, str. Iuliu Maniu, nr. 6, tel.: 0264-431-946, orar: L-S 9.00-20.00

  • Cluj-Napoca, Polus Center, tel.: 0264-504-706, orar: L-D 10.00-22.00

  • Târgu Mureș, str. Călărașilor, nr. 3, tel.:0265-250-249, orar: L-S 9.00-20.00

  • Baia Mare, Gold Plaza, tel.: 0262-422-122, orar: L-D 10.00-22.00

  • Sibiu, Shopping City, DN1, KM 306, Șelimbăr, tel.: 0372-797-780, orar: L-D 10.00-22.00

  • Alba Iulia, Alba Mall, str. T. Vladimirescu, nr. 50A, tel.: 0372-797-782, orar: L-D 10.00-22-00

  • Brașov, Unirea Shopping Center, B-dul Gării, nr. 3A, tel.: 0372-742-897, orar: L-D 10.00-22.00

  • Brașov, Coresi Shopping Resort, srt. Zaharia Stancu, nr. 1, tel.: 0721-202-385, orar: L-D 10.00-22.00

  • București , Băneasa Shopping City, Galeria Feeria,tel.: 0372-957-878, orar: L-D 10.00-22.00

  • București, Mega Mall, demisol,tel.: 0735-314-660, orar: L-D 10.00-22.00

  • București, Unirea Shopping Center, etaj 3, tel.: 0372-951-515, orar: L-D 10.00-22.00

  • Bistriţa,Winmarkt, Strada Gării, nr. nr. 17., tel.: 0372-708057, orar L-S 10.00-21.30, D. 10.00- 20.00

  • Baia Mare, Gold Plaza, Strada Victoriei, nr. 73., tel.: 0262-422122, orar: L-D 10.00-22.00

 

3. Există o sumă minimă pentru efectuarea unei comenzi online?

Nu există.

Produsul va fi livrat Clientului printr-o firmă de curierat - prin intermediul serviciului de curierat rapid GLS – General Logistics Systems. 

Taxe de livrare:


- 25 RON - pentru comenzile cu valoare totală sub 100 RON.


- 10 RON - pentru comenzile cu valoare totală peste 100 RON. 

 Vă rugăm să ţineti cont de faptul că Societatea de curierat rapid livrează coletele conţinând produsele Comandate de către D-voastră între orele 08:00 si 16:00, de aceea vă rugăm să ne indicaţi o adresă de livrare unde puteti fi găsit în acest interval de timp! În cazul în care Clientul nu se află la adresa de livrare iî momentul livrării, agentul de curierat rapid lasă o înţtiinţare la acea adresa. Pe înştiinţare va apărea numărul coletului şi numărul de telefon al GLS. Clientul are la dispoziţie 5 zile lucrătoare pentru a conveni cu Societatea de curierat rapid asupra unei alte zi pentru livrare. Dacă acest lucru nu se realizează, agentul de curierat rapid returnează coletul Societăţii. Dacă Clientul nu se află la adresa de livrare şi agentul de curierat rapid nu poate lăsa nici o inştiinţare, acesta va încerca livrarea şi în următoarea zi de lucru. Dacă livrarea eşueaza şi a doua oară, Societatea de curierat rapid returnează coletul Societăţii.

În afară de cazul în care este agreat de Societate şi Client diferit, Societatea se descarcă de riscurile şi responsabilităţile asociate produselor Comandate de către Clienţi în momentul predării acestora către serviciul de curierat rapid.

Societatea va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor şi va asigura transmiterea documentelor insoţitoare la Client.

Societatea va efectua livrarea produselor doar pe teritoriul României.
Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat Clientului doar in momentul efectuării plăţii.

 

4. Ce modalităţi de plată există?

Plata la curier: plata produsului se face după preluarea coletului de către Client. Plata se va face direct către firma de curierat pe baza de chitanţă. Societatea atenţionează Clienţii că în cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către Societate să permită Clientului deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare si achitării contravalorii acestora.

Plata online folosind cardul bancar: Se poate efectua plata online cu cardul personal în condiţii de siguranţă deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic şi Electron) şi MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzacţii.

Pentru finalizarea corectă a tranzacţiei, trebuie furnizat codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe faţa cardului, fără spaţii), data de expirare şi ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripţionate pe bandă cu semnătură (în funcţie de card, pot lipsi). Indiferent de valuta existenta în cont, tranzacţiile se fac în lei, la cursul de schimb al bancii Clientului.

 

5. În ce interval orar pot da o comanda online ?

Avantajul comenzii online constă în faptul că la orice ora a zilei se poate lansa.