Termeni și condiții

La autentificare și prin folosirea acestui website, numit în continuare Site, D-voastră acceptați termenii și condițiile de mai jos, motiv pentru care vă rugăm să le citiți cu atenție!

Date de identificare Societate:

S.C. MENDOLA PRO S.R.L. este o persoană juridică română, legal constituită conform prevederilor legale române, cu sediul în 407035 Apahida, str. Libertății, nr. 21, jud. Cluj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Cluj sub nr. J12/1215/2006, având Codul Unic de Înregistrare: 18560000, atribut fiscal RO, cont bancar RO29 RZBR 0000 0600 0809 4036, deschis la Banca Raiffeisen Bank, suc. Cluj – Napoca, Tel: 0264 207 201, , adresă de poștă electronică: comenzi@nobilacasa.com,numit în continuare Societatea.

Definiții:

Utilizator/Client: reprezintă persoana care accesează Site-ul www.nobilacasa.ro, în scopuri private sau profesionale și/sau care a acceptat Condițiile de Utilizare ale prezentului Site, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de înregistrare, inițiând și finalizând o Comandă.

Utilizare abuzivă: reprezintă utilizarea Site-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor și ale legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii Societății și/sau mărcii Nobila Casa, marca înregistrată a S.C. MENDOLA PRO S.R.L.

Comanda: reprezintă un document electronic, generat ca urmare a accesării Site-ului de către Client, ce intervine ca formă de comunicare între Societate și Client, prin selectarea de produse de către Client din cadrul celor comercializate de către Societate.

Condiții de utilizare

Utilizatorii/Clienții acestui Site sunt rugați să citească cu atenție termenii și condițiile de utilizare expuse mai jos. Prezentul “Termeni și condiții” sunt prevederi minimale aplicabile, utilizarea Site-ului supunându-se de drept prevederilor generale ale legislației în vigoare.

Termenii și condițiile de utilizare pot fi modificate oricând prin actualizarea prezentului Site, aceste modificări devenind obligatorii cu efect imediat pentru toți Utilizatorii/Clienții.

Prin accesarea Site-ului Utilizatorii/Clienții consimt să respecte termenii și condițiile prezentate în continuare precum și legislația aplicabilă.

Derularea operațiunilor de vânzare prin Site

Comanda/confirmarea comenzii

Prin lansarea unei Comenzi pe Site, Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Societatea își derulează operațiunile pe Site.

Dacă Societatea confirmă executarea unei Comenzi, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor Comenzii. Primirea și înregistrarea Comenzii de către Societate în prima etapă se face prin e-mail. Comanda se consideră finalizată atunci când există o confirmare telefonică din partea Societății către Clientși o confirmare electronică prin e-mail, care include numărul facturii, valoarea totală a comenzii și numărul coletului expediat (număr AWB).

Societatea nu consideră în nici un moment o Comandă neconfirmată ca având valoarea unei comenzi confirmate. Așadar, obligația de livrare a Societății se naște odată cu confirmarea telefonică a Comenzii, care este urmată de confirmarea electronicăprin e-mail trimisă către Client, care conține informațiile comenzii finalizate (numărul facturii, valoarea totală a comenzii și numărul coletului expediat.

Etapele realizării unei comenzi pe Site sunt distinct prezentate în cadrul link-ului Cum comand?

Prezentele termeni și condiții generale de vânzare vor sta la baza relației între Societate și Client.

Obiectul Comenzii îl constituie produsul/produsele Societății cu privire la care Clientul și-a exprimat opțiunea de a le cumpăra, prin generarea unei Comenzi pe Site, confirmată de către Societate. Produsul/produsele are/au caracteristicile menționate de către Societate pe Site.

Societatea depune eforturi pentru menținerea corectitudinii informațiilor/imaginilor expuse pe Site. Cu toate acestea, având în vedere posibile erori cu privire la aceste informații, Societatea precizează că imaginea produselor au caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor, design-ului, fără notificare prealabilă din partea producătorului. De asemenea, unele caracteristici ale produselor prezentate pe Site, pot fi modificate de către Societate fără preaviz sau pot conține erori de operare.

De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă Societatea face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante.

Promoțiile/ofertele prezentate pe Site sunt valabile în limita stocului disponibil.

Prețul

Prețul produsului/produselor este acela menționat pe Site. Prețul poate fi modificat de către Societate, în orice moment, fără preaviz. Modificarea prețului nu se aplică acelor produse, ce au fost comandate de către Client la un anume preț și care au fost confirmate de către Societate la același preț.

Pentru a fi aplicabil prețul produsului trebuie să fie sincer și serios. Astfel, Societatea atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale Site-ului sau erori, prețul afișat pe Site poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Societatea va informa Clientul asupra prețului corect, Clientul având posibilitatea în acest caz, fie să-și mențină comanda, fie să renunțe la acesta, infomând Societatea în acest sens.

Prețul include TVA.

La prețul inițial al produsului se adaugă costul livrării - cost suportat de către Client - rezultând astfel prețul final al comenzii Clientului.

Metode de livrare și plată

Livrarea

Produsul va fi livrat Clientului printr-o firmă de curierat - prin intermediul serviciului de curierat rapid GLS – General Logistics Systems.

Vă rugăm să țineți cont de faptul că Societatea de curierat rapid livrează coletele conținând produsele Comandate de către D-voastră între orele 09:00 și 16:00, de aceea vă rugăm să ne indicați o adresă de livrare unde puteți fi găsit în acest interval de timp! În cazul în care Clientul nu se află la adresa de livrare în momentul livrării, agentul de curierat rapid lasă o înștiințare la acea adresă. Pe înștiințare va apărea numărul coletului și numărul de telefon al GLS. Clientul are la dispozitie 5 zile lucrătoare pentru a conveni cu Societatea de curierat rapid asupra unei alte zi pentru livrare. Dacă acest lucru nu se realizează, agentul de curierat rapid returnează coletul Societății. Dacă Clientul nu se află la adresa de livrare și agentul de curierat rapid nu poate lăsa nici o înștiințare, acesta va încerca livrarea și în următoarea zi de lucru. Dacă livrarea eșuează și a doua oară, Societatea de curierat rapid returnează coletul Societății.

Societatea de curierat rapid își păstrează dreptul de a majora costul livrării pentru acele zone, localități ce cad în afara ariei sale de livrare, Clientul fiind informat cu privire la acest aspect la momentul confirmării comenzii de către Societate.

Societatea se descarcă de riscurile și responsabilitățile asociate produselor Comandate de către Clienți în momentul predării acestora către Client.

Societatea va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare la Client.

Societatea va efectua livrarea produselor doar pe teritoriul României.Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat Clientului doar în momentul efectuării plății.

Livrarea produselor către Client se va face în decurs de 2-3 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii prin telefon de către Societate. Pentru produsele ce nu pot fi livrate în acest termen, se acordă un termen suplimentar pentru livrare stabilit de comun acord cu Clientul, care nu va depăși 30 de zile. În situația în care produsele nu pot fi livrate nici în cadrul acestui termen suplimentar, Clientul are dreptul la retragere, renunțând la produsele comandate de la Societate.

Modalitatea de plată

Plata la curier: plata produsului se face după preluarea coletului de către Client. Plata se va face direct către firma de curierat pe bază de chitanță. Societatea atenționează Clienții că în cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către Societate să permită Clientului deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării contravalorii acestora.

Plata online folosind cardul bancar: Se poate efectua plata online cu cardul personal în condiții de siguranță deplină prin intermediul unei legături securizate SSL . Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzacții.

Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie furnizat codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului înscriptionate pe banda cu semnătura (în funcție de card, pot lipsi). Indiferent de valuta existentă în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii Clientului.

Pentru comenziile Clienților pe siteul nobilacasa.ro nu este posibilă plata unui avans pentru produsele comandate.

Dreptul de retragere/Politica de returnare

Conform Ordonanței de urgență nr. 34/2014, Clientul are dreptul să se retragă de la cumpărarea/pătrarea produsului comandat, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de către Client, intră în posesia fizică a produselor comandate. În cazul unei comenzi privind produse multiple comandate de Client printr-o singură comandă şi livrate separate, perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de către Client, intră în posesia fizică a ultimului produs.

În cazul unei comenzi privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părţi, perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de către Client, intră în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese.

În cazul unei comenzi pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinate, perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de către Client, intră în posesia fizică a primului produs.

Pentru a se respecta termenul-limită de retragere este suficient să se trimită comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

 Clientul trebuie să informeze Societatea cu privire la decizia sa de a se retrage de la cumpărarea/păstrarea produsului, utilizând fie o declaraţie neechivocă, trimisă prin poştă, fax sau e-mail, fie următorul modelde formular de retragere:

- Către [se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de email a Societății]:

- Vă informez/Vă informăm prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră din vânzarea următoarelor produse/ prestarea următoarelor servicii

- Comandate la data /primite la data

- Numele Clientului (Clienților)

- Adresa Clientului (Clienților)

- Semnătura Clientului (Clienților) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)

- Data

Declarația neechivocă/formularul de retragere se trimite la următoarea adresă: S.C. MENDOLA PRO S.R.L. 407035 Apahida, str. Libertății, nr. 21, jud. Cluj, Tel: 0264 207 201, Fax: 0264 231 241 sau la adresa de poștă electronică: comenzi@nobilacasa.com.

Societatea va transmite fără întârziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

În caz de retragere, Societatea va rambursa sumă primită de la Client, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că s-a ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de către Societate, în termen de 14 zile de la data la care Societatea este informată cu privire la decizia Clientului de a se retrage de la păstrarea produsului. Societatea poate amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele.

Societatea va efectua această rambursare folosind ca modalitate de plată doar transferul bancar, Clientului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Produsele în legătură cu care s-a invocat dreptul de retragere, vor fi expediate de către Client fără întârzieri nejustificate şi în decurs de maximum 14 zile de la data la care s-a comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Clientul va suporta costul direct al returnării produselor, perceput de către societatea de curierat rapid.Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.

 Depunerea și soluționarea reclamațiilor

Clientul poate să depună reclamațiile sale legate de serviciile sau produsele oferite de Societate atât prin scris cât și prin telefon. Reclamațiile se pot depune la adresa poștală: S.C. MENDOLA PRO S.R.L. 407035 Apahida, str. Libertății, nr. 21, jud. Cluj, sau la adresa poștală electronică: comenzi@nobilacasa.comsau prin Tel: 0264 207 201.

Societatea va răspunde Clientului în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea reclamațiilor și va face tot posibilul pentru soluționarea problemei Clientului. 

Termene de livrare

Livrarea produselor către Client se va face în decurs de 2-3 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii prin telefon de către Societate. Pentru produsele ce nu pot fi livrate în acest termen, se acordă un termen suplimentar pentru livrare stabilit de comun acord cu Clientul, care nu va depăși 30 de zile. În situația în care produsele nu pot fi livrate nici în cadrul acestui termen suplimentar, Clientul are dreptul la retragere, renunțând la produsele comandate de la Societate.

Societatea, în cazul în care nu poate executa comanda motivat de faptul că produsul nu este/nu mai este disponibil, va informa Clientul despre această indisponibilitate. Clientul poate solicita livrarea comenzii cu produsele confirmate de către Societate fără creșterea taxei inițiale de transport, poate înlocui produsul comandat cu alta sau poate anula comanda.

În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, Societatea va anunța Clientul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.

În cazul în care Societatea primește informații eronate legate de livrarea produselor, Societatea poate refuza onorarea livrării, fără ca acest lucru să se considere încălcare a obligațiilor sale, sau poate stabili un nou termen de onorare a Comenzii.

Politica de confidențialitate

Societatea prelucrează date cu caracter personal prin culegerea de la Utilizatori/Clienți a datelor personale necesare executării comenzii și se obligă să respecte dispozițiile Legii nr. 677/ 2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Datele obținute de către Societate vor fi stocate în baza Sa de date iar Societatea va lua toate măsurile pentru protecția lor împotriva distrugerilor accidentale sau folosirii ilegale. Pentru executarea comenzii, Societatea va transmite datele cu caracter personal culese de la Clienți către firma de curierat care va livra produsele precum și către unitățile bancare prin care vor fi procesate plățile on-line, aceste transmiteri de date nefiind considerate încălcări ale prevederilor Legii nr. 677/2001.

Răspunderea Societății

Societatea nu poate fi făcută răspunzătoare pentru nici o pierdere suferită de către Client în situația în care aceasta respectă prevederile prezentei termeni și condiții. Societatea nu poate fi trasă la răspundere pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării Site-ului precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării anumitor link-uri de pe Site.

Societatea nu este responsabilă pentru daunele directe și/sau indirecte de orice fel pe care Clientul sau oricare terță parte o poate suferi în baza prezentei termeni și condiții pentru situația în care își îndeplinește toate obligațiile rezultate din acesta. Societatea nu poate fi trasă la răspundere pentru daune directe și/sau indirecte care rezultă din utilizarea necorespunzătoare a produselor dupa livrare și în special pentru pierderea acestora după livrare.

Societatea respectă în relația sa cu Clientul prevederile Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor si garanțiile asociate acestora.

Reclamațiile privind deficiențele produsului/produselor achiziționate pot fi făcute la următoarea adresă de e-mail:comenzi@nobilacasa.com.

Forța majoră

Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea/executarea cu întârziere/executarea necorespunzătoare a obligațiilor sale, dacă o astfel de executare/neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, așa cum este acesta reglementat de legislația în vigoare.

Legea aplicabilă - jurisdicția

Prezentul termeni și condițiisunt supuse legii române. Eventualele litigii apărute între Societate și Client se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente din Cluj-Napoca.

Drepturi de proprietate intelectuală

Toate materialele integrate în acest Site sunt proprietatea intelectuală exclusivă a Societății. Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduse. Totuși, paginile complete ale Site-ului pot fi tipărite dacă sunt destinate a fi folosite în scop strict personal. Fără a trece cu vederea aplicabilitatea generală a celor anterior menționate, Societatea poate oferi ocazional oportunitatea de a descărca imagini de fundal, economizoare de ecran sau alte programe utilitare din Site.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

S.C. MENDOLA PRO S.R.L. este operator de date cu caracter personal cu nr. 10695/02.02.2009, acesta va reține datele D-voastră personale și le va folosi numai în scopul de reclamă, marketing și publicitate, precum și în scopul informării Clienților asupra aspectelor legate de funcționarea site-ului și a ofertelor acestuia.

Prin date cu caracter personal se înțeleg orice informații referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă. O persoană identificabilă este acea persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în mod particular prin referire la un număr de identificare ori la unul sau la mai mulți factori specifici identității sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale. Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezintă orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terți prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea.

Societatea înregistrează numai informațiile cu caracter personal oferite voluntar de către Vizitatori/Utilizatori/Clienți.Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, Societatea are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care le furnizează Utilizatorii/Clienții. Societatea respectă dreptul la confidențialitate a datelor fiecărei persoane care accesează Site-ul.

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, S.C. MENDOLA PRO S.R.L. are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană. Scopul colectării datelor este cea de reclamă, marketing și publicitate. Sunteţi/nu sunteţi obligat(ă) să furnizaţi datele, acestea fiind necesare Societății pentru a informa clienții cu privire la situația contului lor de pe nobilacasa.ro, cu privire la evoluția și starea comenzilor lor, precum și la evaluarea produselor și serviciilor oferite. Societatea poate notifica clienții săi cu privire la ofertele sale curente prin newsletterul săptămânal, putând trimite felicitări, cupoane cadou sau alte mesaje speciale. Clientul acceptă să primească de la Societate mesaje de informare sau comerciale (oferte, promoții, mesaje publicitare și de marketing privind activitatea Societății și a terților care fac parte din Grupul de Firme al Societății) la adresele de e-mail comunicate Societății.

Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către Societate şi sunt comunicate numai următorilor destinatari: partenerii contractuali ai Societății, precum și alte companii din același grup cu Societatea. Prin înscrierea pe Site/efectuarea unei Comenzi și completarea datelor personale în formularele de înscriere, Utilizatorii/Clienții declară că sunt de acord ca datele lor personale să fie incluse în baza de date a Societății și își dau acordul expres și neechivoc ca toate datele lor personale să fie stocate și utilizate pentru:

  • activități de marketing prin primirea de mesaje de informare sau comerciale (oferte, promoții, mesaje publicitare și de marketing privind activitatea Societății și a terților cu care Societatea are relații de orice natură) la adresele de e-mail comunicate Societății,

  • participarea la concursuri, promoții;

  • transmiterea de mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbări în Site, administrare, etc);

  • statistici interne necesare pentru îmbunătățirea calității serviciilor oferite și imaginii Site-ului și pentru crearea unor elemente caracteristice noi, promoții, funcționalități și alte servicii noi.

Conform Legii nr. 677/2001, Utilizatorii/Clienții beneficiază de dreptul la informare (art. 12), acces la date (art. 13), intervenție (art. 14), opoziție (art. 15), de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) și de a se adresa justiției (art. 18). Totodată, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea acestora. Pentru exercitarea acestor drepturi, orice persoană se poate adresa cu o cerere scrisă, datată, semnată și trimisă la sediul Societății, la următoarea adresa: S.C. MENDOLA PRO S.R.L., Apahida, str. Libertatii, nr. 21, jud. Cluj.



Apahida, S.C. MENDOLA PRO S.R.L.

Data: 19.01.2016