Dar intotdeauna vor fi si cei care ne trec pragul, cumpara sau admira pur si simplu ceea ce le place si nu pun accent pe culorile anului sau moda actuala. Si totul tine de ce are nevoie si ce vrea sa transmita acea persoana.
R: Maya Raicu, marketing manager Nobila Casa, spunea despre Deco Days 2021, prima editie deschisa si publicului iubitor de design, ca pornind de la pasiunea pentru frumos putem muta muntii din loc. Tie ce ti-a inspirat aceasta editie?
Oana: A fost un eveniment vibrant si distractiv, si personal am incheiat Deco Days cu mult mai multe cunostinte de design. Noi nu suntem designeri, suntem oameni si lucram cu oameni, si suntem pentru oameni. Iar acest eveniment a reusit asta.
R: Legat de oamenii pe care ii intalnesti, care sunt categoriile de persoane care vin sa ceara sfaturi in magazin?
Oana: Barbatii cer mai des sfaturi pentru cadou, mai ales atunci vor sa cumpere ceva sotiilor, prietenei sau mamei. Iar doamnele cer sfaturi de design mai mult, fie ca vorbim de decoratiuni sau perdele si draperii, pentru ca ele au mai des rolul de a face casa sa devina ”acasa„.
R: Acasa a fost un concept foarte important de anul trecut si pana azi. Cum s-au schimbat solicitarile si achizitiile pentru cadouri de casnicie sau casa noua in perioada pandemica?
Oana: Oamenii sunt o idee mai atenti la cat de utile sunt cadourile pe care le iau. Se doreste sa se achizitioneze mai multe articole si sa se completeze lipsuri sau colectii. Se doreste acum o achizitie pentru o amenajare completa, ca de exemplu cele pentru arta mesei. Tocmai pentru ca, poate, mesele in familie au devenit atat de pretioase.
R: Care sunt serviciile despre care clientii Nobila Casa stiu mai putin si despre care ai vorbit in cadrul Deco Days?