Noemi HR: Ne aflam deja in ultima saptamana de internship. Ce simtiti azi, cum incheiati voi aceasta experienta?
Paula: - Eu inchei cu multe informatii noi si descoperiri pe care le-am facut pe parte personala, unde ma situez mai bine in povestea marketingului. Zona aceasta de analiza si market research au fost preferatele mele. Unul din taskurile la care am lurat a fost sa facem o analiza despre prezenta Nobila Casa pe Facebook, Instagram, TikTok si Pinterest.
Mie imi place zona aceasta, sa caut conexiuni intre date care ma ajuta sa trag niste concluzii pe baza carora pot mai apoi sa-mi modelez planul si modul de comunicare. Cred ca este foarte important sa-ti cunosti publicul pe fiecare canal in parte, sa experimentezi ce functioneaza, ce nu, respectiv cand sa postezi.
Zona aceasta cumva este si foarte apropiata de ceea ce invatam la facultate si ma bucur ca la Nobila Casa puteam sa vad real-life cum functioneaza pe un cont de business.😊
In concluzie, simt ca am luat o decizie corecta cand am acceptat provocarea internshipului si nu m-am angajat in alta parte. Am primit un insight valorous in zona de digital marketing si mi-a confirmat care este zona spre care am o inclinatie si imi place mai mult.
Timi: - Asa cum mentionasem anterior, aveam mari asteptari de la program. Voiam sa invat mai multe despre zona creativa, despre cum se face un Instagram Reels profi, cum realizezi poze calitative, tehnici de editare. Prima mea experienta in zona asta, pot sa spun ca nu a fost cea mai placuta. Am primit taskul sa realizam un filmulet in magazin si am avut mana libera. Noi trebuia sa gandim scenariul si absolut tot. Am muncit mult la acel filmulet si nu a iesit exact cum trebuia. Am folosit mult prea multe cadre raportat la lungimea filmuletului, iar tranzitia dintre cadre nu era perfecta.
Astazi insa ma bucur de aceasta experienta, pentru ca am invatat mai multe asa, facand totul singura, experimentand si primid feedback dupa. Pot sa spun ca in decursul acestor doua luni am vazut putin din toate. Echipa este foarte faina, sunt niste oameni minunati de la care am primit multe insighturi pe zona de social media, campanii, content creation, newsletter, creare poze, filmulete. In acelasi timp am vazut cum se face un plan de marketing si am experimentat si zona de analiza.